Sunt pe treaba mea, contrar opiniei generale.

Aş vrea să am iar vacanţe. De 3 luni.

Păstrez sticluţele de parfum. Pentru efectul magdalenă*.

Mi-aş dori să fie vară. Aproape non-stop.

Nu-mi place să mi se dea directive şi să mi se impună reguli. Eu fac asta cu alţii.

Mă tem că iar nu dorm la noapte.

Aud voci care îmi spun că eu am dreptate. Tot timpul.

Îmi pare rău, dar azi nu se poate. Te-aş sfătui să nu încerci nici mâine.

Îmi plac nopţile pierdute şi dimineţile dormite în neştire.

Nu sunt persoana cu care să te uiţi la televizor şi căreia să îi povesteşti tot ceea ce ai făcut de-a lungul zilei. Fac pasiuni
subite pentru pereţi.

Cânt în mine adesea. Când nu are pe cine să deranjeze, mai dau şi pe din afară.

Niciodată nu mi-a plăcut cuvântul “niciodată”. “Întotdeauna” nici atât.

Rar se întâmplă să fiu serioasă.

Plâng pe întuneric, până adorm. :)))

Nu sunt mulţumită când trebuie să mă trezesc cu noaptea-n cap.

Sunt confuză atunci când mi se spune că trăiesc în lumea mea.

Am nevoie de ciocolată zilnic. Până la refuz.

Ar trebui să fiu mai indulgentă. Şi să dorm mai mult.

Am cerut-o, am primit-o, am făcut-o în timp record (de obicei durează cu săptămânile) şi acum o dau mai departe, Annei si lui Ionesta.

________________________________________

*vezi Proust 🙂

