Aseară am fost la Twilight. Da, Twilight, filmul ăla pentru adolescenţi. Da, ăla cu vampiri.
Nu mă aşteptam să fie un film bun, nu mă aşteptam să fie replici care să mă dea pe spate sau la care să râd până nu mai pot. Nu mă aşteptam să mă impresioneze prestaţia actorilor sau efectele speciale şi nici intriga originală. Şi nici nu s-a întamplat nimic din toate astea.

Totuşi, am tras nişte învăţături, am aflat nişte lucruri noi şi mi-am dat seama de unele chestii:

  • că nu-i bine să te joci cu mâncarea;
  • că există vampiri vegetarieni; şi unii dintre ei sunt fermecători 🙂

Dovada: n73314991320_7179

  • că atunci când lumina este puternică, vampirii sunt sclipicioşi;
  • că dacă strângi în mână o Milka M-joy cu migdale în timpul scenelor mai intense, ea devine lichidă; plus că te lasă exact în momentele cele mai grele;
  • că dacă ai un vampir vegetarian lângă tine, te doare-n cot de ea ploaie continuă;
  • că vampirii gătesc pe Brindisi;
  • că deşi actorul nu-ţi stârneşte niciun sentiment, personajul pe care îl joacă  poate sa îţi dea dureri de stomac (hei, te mai doare? :))
  • că deşi nu mai sunt adolescentă de ceva timp, unele lucruri chiar nu s-au schimbat 🙂
  • Flightless Bird, American Mouth a celor de la Iron & Wine este superbă.
  • că nu-mi doresc să văd un film de groază in 3D (bine, aici e vorba de My Bloody Valentine, nu de Twilight, dar mi-am adus aminte).

E clar. Filmele cu vampiri nu vor mai fi niciodată la fel pentru mine 🙂

