A mai trecut un an…

Sunt în picioare şi încă zâmbesc. Deci e 24-0 pentru mine.

Pe scurt, cam ăsta a fost 2008:

  • M-am plimbat prin 11 oraşe din 5 ţări străine (prin unele de mai multe ori) şi am văzut 5 capitale.
  • M-am îndrăgostit de Praga.
  • Numărătoarea inversă m-a prins pe meleaguri străine.
  • Am visat la Moscova.
  • Am fost în faţa scenei când Lenny Kravitz s-a trezit la Budapesta.
  • Am scăpat de cursuri şi am trecut prin ultima sesiune…10 pe linie 😀
  • În urma unui „coup de foudre”, am adoptat unu’ din ăsta.
  • Am păstrat prietenii vechi, am legat unele noi şi am lăsat în urmă altele ce nu-şi mai aveau rostul.
  • Am îngropat securi şi am zâmbit sincer.
  • Am revăzut prieteni dragi din ţări străine.
  • Am dat cu băţu’-n baltă şi am plecat capul…pe jumătate.
  • Am îndurat diverse tipuri de dureri: dureri de burtă din cauza râsului, ceva dureri de cap din cauza zgomotului de fond, dureri în cot (mai ales de durerile altora de cap) şi deja obişnuitele dureri de ochi cauzate de fereastra care dă spre lumea virtuală.
  • Am ars la foc mocnit şi din când în când am explodat.
  • Mi-am dus dependenţa la extreme (sunt ciocomaniacă).
  • Am mâncat Sachertorte (da, e o realizare!!! 🙂 )
  • Am citit cărţi bune, am văzut piese de teatru inedite, am ascultat arii clasice sub cerul liber.
  • Am învăţat să ascult jazz-ul şi acasă, nu doar live.
  • Am descoperit muzici care încă îmi mai încântă urechile şi am văzut filme care au deschis lumi paralele.
  • Am dat o mână de ajutor şi am spus o vorbă bună.
  • Am fost om.

Punct. Şi de la capăt.

