ascult.

ascult tot.

ascult tot ce mi se povesteşte.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii, cum ar fi cele insipide.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii, cum ar fi cele insipide, total neinteresante.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii, cum ar fi cele insipide, total neinteresante, plictisitoare.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii, cum ar fi cele insipide, total neinteresante, plictisitoare, lipsite de esenţă.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii, cum ar fi cele insipide, total neinteresante, plictisitoare, lipsite de esenţă, bazate pe judecăţi eronate.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii, cum ar fi cele insipide, total neinteresante, plictisitoare, lipsite de esenţă, bazate pe judecăţi eronate, sprijinite pe argumente nefondate.

ascult tot ce mi se povesteşte cu încredere şi entuziasm de către o persoană apropiată sau nu, mai puţin unele chestii, cum ar fi cele insipide, total neinteresante, plictisitoare, lipsite de esenţă, bazate pe judecăţi eronate, sprijinite pe argumente nefondate sau spuse doar de umplutură.

Pe cuvânt de cercetaş.

