Cea mai buna prietena, in viziunea mea, ar trebui sa:

  • fie o sursa nesecata de ciocolata
  • stea tacuta cat timp ii povestesc ceva cu care nu e de acord, dupa care sa ma aprobe zambind
  • se opreasca atunci cand o rog/amenint sa termine cu lalaitul, maraitul sau mormaitul
  • aprobe tot ce fac, fara sa ma certe sau sa-mi tina prelegeri
  • faca ce vreau eu, cand vreau eu si cum vreau eu
  • multe altele

Ea nu se incadreaza profilului…mai deloc. Accepta o bucata din ciocolata mea atunci cand i-o ofer cu jumatate de gura; ma contrazice vehement de fiecare data cand parerile noastre nu coincid; lalaie, maraie si mormaie nestingherita chiar daca vede ca nu-i de gluma; imi tine morala si imi da sfaturi tinand cont de sentimentele si parerile ei; face aproape numai ce vrea ea, cand vrea ea si cum vrea ea; si, desigur, multe altele…

Si totusi, nimeni nu ii poate lua locul… Ei ii spun tot ce nu pot sa spun nimanui altcuiva, cu ea impart si bucuriile, si tristetile, si nervii…si cateodata si patul :))) Ma distreaza/sustine/linisteste/incanta cu vocea ei…dupa caz.

Unii considera ca ne-ar sta bine impreuna :))), altii ca nu parem prietene si altii ca “suntem de coma”…cert e ca functionam destul de des impreuna.

Eu sunt o introvertita…dar sa stii ca daca iti zambesc cateodata tamp fara niciun motiv, iti dau din ciocolata mea fara sa mi se rupa sufletul, incerc sa te conving sa vii la o chestie care nu ti-ar face placere, iti zic “ceeeeaaaau” chiar daca sunt pe invisible si accept sa discutam mai mult de 1 minut la telefon, inseamna…mult 🙂

Imi cer scuze ca am convins multa lume ca faci 26 de ani, ca nu iti apreciez trilurile, ca “nu sunt pe treaba mea” cateodata cand ar trebui sa fiu, ca vorbesc fara mine cand is nervoasa si ca de data asta nu scriu cu diacritice. Si-ti doresc tot ce-ti doresti si tu…in limita bunului simt.

LA MULTI ANI!!!

P.S.: Imi plac pudelii!!! (nici nu-ti poti inchipui cat m-a durut sa scriu asta:))) )

