De obicei nu vorbesc despre piticii mei, pentru că de fiecare dată când îl dezvălui pe câte unul, mi se spune că “nu sunt pe treaba mea”. Dar cum Ela se referea la piticii muzicali de moment, cred că pot să-i prezint liniştită:

  • Poate îi cunoasteţi pe cei de la Nada Surf datorită refrenului “I’m head of the class/ I’m popular/ I’m a quarter back/ I’m popular/ My mom says I’m a catch/ I’m popular/ I’m never last picked/ I got a cheerleader chick”… Ei bine, mie-mi plac la nebunie primele acorduri de la Do it Again.
  • Pe cei de la The Zutons i-am descoperit de curând şi nu-mi pot scoate din cap a lor Valerie.
  • The Wild Ones a celor de la Suede este, după părerea mea, o melodie perfectă pentru dimineţile de vară, când te trezeşti la ora 14 şi constaţi că nu ai nimic de făcut 😀 (n-am mai prins aşa ceva de vara trecută, când toate dimineţile erau ca asta).

“There’s a song playing on the radio
Sky high in the airwaves on the morning show
And there’s a lifeline slipping as the record plays
And as I open the blinds in my mind I’m believing that you could stay”

  • Piticul cel mai insistent mă bate la cap din iarnă: Arctic MonkeysMardy Bum. Au un sound nemaiauzit (cel puţin de mine), iar accentul solistului îmi dă fiori 😀
  • Mi se întâmplă des să am pitici francezi. Cel mai recent e Divine Idylle. Vanessa Paradis nu are o voce extraordinară, dar melodia asta mă binedispune.
  • Alt pitic cu un sound aparte vine de la The Raveonettes. Blush e absolut superbă şi în concordanţă cu starea mea actuală de spirit 😀
  • Şi ultimul – cel mai gălăgios de altfel – e Stillness of Heart, a lui Lenny Kravitz. Cu asta am rămas dupa concert şi asta îmi doresc…

Sunt sigură că toată lumea are pitici de genul ăsta, aşa că, Licurici şi Chris, faceţi inventarul 🙂

