Am auzit multe persoane spunând că nu ştiu care melodie le aduce aminte de nu ştiu cine. Mulţi asociază muzica cu anumiţi oameni din viaţa lor şi odată ce nu mai au treabă cu respectivii, nu mai suportă să audă melodiile, pentru că “amintirile îi răscolesc şi îi chinuiesc”.

Eu nu sunt aşa. Asociez muzica cu perioade, nu cu oameni. De obicei ascult un album până mă satur de el (asta poate dura 2 săptămâni), aşa că sunt mari şanse ca după un timp, ascultându-l din nou, să-mi aducă aminte de acea perioadă în care l-am ascultat în neştire.

Zilele astea m-am gândit la Franţa, aşa că, inevitabil, mi-am adus aminte de următoarele:

America – Razorlight (da, “America” îmi aduce aminte de Franţa 🙂 )

Snow – Red Hot Chili Peppers

Bathwater – No Doubt

Give me Novocaine – Green Day

Relax – Mika (o băgau în club; habar n-aveam cine cântă)

Les Sunlights des Tropiques – Gilbert Montagné

Bella Ciao – ştiam că ultima varianta e a celor de la Manu Chao, dar se pare că o cântă oricine altcineva 🙂 (mă teroriza prietena* mea cu ea)

Sorte Grande – Ivete Sangalo

Le plus Beau du Quartier – Carla Bruni

Oricât le-aş mai asculta şi cu orice le-aş combina în playlist, tot din categoria “Franţa” vor face parte 🙂

* nu Prietena, o prietenă…aia cu care am fost acolo 🙂

